Zerp Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Strapping Young Lad är nog det bästa metalbandet, enligt mig, just nu. Fulaste också dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Nope, men de är ju inte "renrasiga" så att säga. Nej, 100% Power är ju inget av banden. Aja, har någon hört bloodbath & Aeon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Strapping Young Lad är nog det bästa metalbandet, enligt mig, just nu. Fulaste också dock. Jag tycker sångaren i Alexisonfire är rätt så ful också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Nope, men de är ju inte "renrasiga" så att säga. Bloodbath är ju hur grymma som helst. Jag har båda deras album och deras andra Nightmares Made Flesh är nog min favorit. Fast deras första album är lite mer old school death metal. Aeon är även dem grymma, men jag har bara några låtar med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Strapping Young Lad är nog det bästa metalbandet, enligt mig, just nu. Fulaste också dock. Reeally? Håller med dig till tusen. Helt galet bra. Och en sak till: Devin e snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Uuum ja metallare :unsure: Jag lyssnar på melodiisk svartmetall typ Cradle of Filth och Archenemy :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 y rly, Putside. Har inte sett Alexisonfire sångaren, inte hört mycket av dom heller. Men dom är emocore, de hör inte till här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 y rly, Putside. Har inte sett Alexisonfire sångaren, inte hört mycket av dom heller. Men dom är emocore, de hör inte till här. Jag skulle då inte klassa Alexisonfire som emocore. Accidents - Alexisonfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Rockar hårdast på fuska. Alexisonfire är tvättäkta emoskit och hör ej hemma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 This could be anywhere in the world - Alexisonfire Där har du, emocore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Bara en lite fråga här till er som kan lite om Metal å så.. Är Dope metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 All rock, Hårdrock, alla former av metal. Rock äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.