Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag lyssnade inte på så mycket metal förr, det närmsta metal jag kom var Linkin Park. Men nu lyssnar jag på In Flames. Deras nya album är liksom helt alround. Bara bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag lyssnade inte på så mycket metal förr, det närmsta metal jag kom var Linkin Park. Men nu lyssnar jag på In Flames. Deras nya album är liksom helt alround. Bara bra låtar. Deras äldre skivor är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Ja kanske. Har bara hört den nyaste. Men Scream e iallafall bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Amon Amarth är ju egentligen death metal, de spelar death men sjunger power/viking stuk. Iallafall, jag gillar mest; Arch Enemy Children pf Bodom Dark Tranquillity In Flames Rammstein Soilwork The Haunted Cannibal Corpse Carcass Dragonforce Emperor Finntroll Wintersun Souldrainer Dope Behemoth Opeth(De ösiga låtarna) Sentenced Amon Amarth Mors Principium Est Dimmu Borgir Anaal Nathrakh Construcdead Dimension Zero Hipocrisy Megadeth Napalm Death Skid Row W.A.S.P. Har säkert glömt något nu också ;( + alla andra death metalband i alla former(melodisk, brutal, halvbrutal, thrash-death, black-death, progressiv, göteborgsdöds, progressiv melodisk osv) :)))) :visslar: Du lyssnar på många hårdrocksband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Amon Amarth och Satyricon är också bra band. Hail Viking _/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag lyssnar på all metal musik såsom death metal, heavy metal å black metal och mycke mer typ all metal ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det var mer som lyssnade på metal här än jag trodde från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 javars, med tanke på att det är ganska många "småungar" här så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 javars, med tanke på att det är ganska många "småungar" här så Precis. Vi är iallafall två av de äldsta metallisterna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 javars, med tanke på att det är ganska många "småungar" här så + son goten master sen är det inte så många över 15-strecket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Oj va förbisedd man känner sig plötsligt. Jag lyssnar på metal, men annat också. Vill ni veta vilka band så kan ni ta en titt på denna länken - > http://www.last.fm/user/Pukeit/charts/&cha...&subtype=artist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det var många band som du lyssnade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.