Gäst Spirtual Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Kreator Slayer Pantera Dark Tranquillity Dark Funeral Deathstars Dimmu Borgir Entombed Evanescence Evergrey The Haunted Hypocrisy In Flames Iron Maiden Arch Enemy KoRn Slipknot System Of A Down Rammstein Gamla Metallica Sepultura Och massa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hammerfall Helix Blind Guardian Cradle of Filth Iced Earth Nightwish Rammstein Zombie Rob Marilyn manson Kizz Mistits Children of bodom SlipKnot Metallica Lordi Finntroll Pain Korn Helloween Soulfly H.I.M. Weezeer System of a down In Flames Mushroomshead Berzerker MegaDeath TouchDown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hater han inte Rob Zombie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 hmmmm System of a down för det mesta och några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 En sak är allt konstigt. Jag känner folk som hatar metall, men det finns ett band som alla lyssnar på: System of a down. Konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 System of a Down är knappt metal.. bara ett medelmåttigt halvt metal/alternativtrockband.. Inte bra, inte dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jodu, nog är det metal men med kanske några konstig ljud här å där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 System Of A Down är väl lite new metal eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jao, typ. Men de är lite allt möjligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jao, typ. Men de är lite allt möjligt ;) Allt förutom bra :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag lyssnar på det mesta. In Flames. KoRn. Slipknot. System of a Down. Pain Of Salvation. Iron Maiden. Rätt mycket faktiskt, har också andra hårdrocks-band men dessa är dem bästa enligt mig. I System of a down innehåller det väldigt konstiga ljud, några lång-poppiga toner, nästan allt. Ena sekunden är det hårdrock, nästa sekund är det pop/rock. KoRn är alldeles för bra, bästa hårdrocks-bandet med bland annat låtar som "Make me bad", "You'll want a single" & "Here to stay". Finns massvis med metal-band som är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jag lyssnar lite på Metal. Lyssnat mycket på det förut, men det är gamla tider det. Dem band som jag lyssnar på är såklart System of a down, In Flames, Iron Maiden och Finntroll. Nu lyssnar jag mer på Akustisk Rock och HipHop. Men Metal finns alltid med på playlistan :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.