Red_fox2 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 självklart man är hårdrockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag lyssnar lite grand på metal. Rammstein Black Sabbath Slayer Entombed Avatar är väl ett par bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Själv lyssnar jag på: Dio Dragonforce Hammerfall Sonata Arctica Helloween m.m Redigerat 9 Juni 2006 av The_Kebab_Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Pantera för det mesta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jao, typ. Men de är lite allt möjligt ;) Jo Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Alla människor irreterar sig på hårdrockare. Hårdrockare hör inte hemma i den virtuella världen, vi är speciella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Alla är väl inte speciella men vissa är ganska unika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Nej, men vi måste anpassa oss till de normala. Vi har rätt till en åsikt, vad vi gillar & vad vi har för smak. Det är det som gör oss unika, vi gillar & tror på något speciellt och utan dessa speciella pusselbitar skulle vårat samhälle inte fungerat. Liksom, vem ville att alla skulle lyssna på Darin? Inte jag. Men ändå kan smaken inom musik förändra uppfattningen av personer. Vi hårdrockare, skall även respektera andras smak för musik som jag tycker vissa inte gör. Men detta är vad jag tycker, fast jag skulle säga att jag argumenterar om fakta. Jag definerar ordet "normal" som alla andra, ni förstår säkert... Redigerat 10 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag kyssnar på : KoRn In Flames Iron Maiden Hate Breed Slipknot Rammstein System Of A Down många mera........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag respekterar inte mina kompisar som lyssnar på Lars Winnerbäck och annan skit eftersom de snackar skit om banden som jag lyssnar på fast vissa av mina kompisar som inte gillar metal tycker att de spelar bra men att sången förstör allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Är ingen "äkta" hårdrockare men jag lyssnar gärna på In Flames, Alice Cooper, Whitesnake och Slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 klart man är hårdrockare såg In flames/sepultura 18/3 ägde som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.