Dark_samus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 undrar om de finns några av de gamla karaktär som zora, kokiri,(goron vet ja de finns) o vem vet kanske de där gerudo piraterna :D deras sång i oot var skönn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 söta?? <_< jag tycker bara att dom är fula äh låt dom göra ett spöktempel med poes i :cool: Dom är söta FFS! Hehe ^_^ Men bossen kunde vara en Mega poe... Så skulle man typ hjälpa Dampé att städa upp i kyrkogården på spöken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 söta?? <_< jag tycker bara att dom är fula äh låt dom göra ett spöktempel med poes i :cool: de där låter mer som nån ghostbusters spel :rolleyes: ..........städa kyrkogård från spöke :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clavat Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) undrar om de finns några av de gamla karaktär som zora, kokiri,(goron vet ja de finns) o vem vet kanske de där gerudo piraterna :D deras sång i oot var skönn :P Goron Finns i Zelda Tp Han är nog en boss! som man såg på en film så kasta en boll som såg ut Goron ? som på bilden ? :rolleyes: Kolla bilden Redigerat 7 Juni 2006 av Clavat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Påminner om goron, typ lite. Tror knappast gorons sklulle vara bossar, men man vet ju aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 mmmmm de kan ha blivit onda av nån förbannelse o man måste hjälpa dem :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Han har Goron logon på magen så... Men nu kan jag inte klara ut TP för att jag ÄLSKAR Goroner och vill inte slå dom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Hans ringar på magen ser VÄLDIGT lika ut som ögonen på Majoras Mask om man tittar efter. Och Majoras Mask är ju förbannad. Någon koppling kanske? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Hans ringar på magen ser VÄLDIGT lika ut som ögonen på Majoras Mask om man tittar efter. Och Majoras Mask är ju förbannad. Någon koppling kanske? :lol: säkert................skulle va coolt om de har lagt till saker från de förflutna typ nåt med majoras mask (då menar jag själva masken), lr kanske de där 3 medaljonger med naturkrafter från zelda:ALTTP lr nåt om Ikana realm från majoras mask oxo....aja ni fattar va ja menar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Tror knappast det. Inget annat spel har haft att göra med varandra på det sättet. Förutom OoA och OoS. Hoppas inte heller att en Goron är boss eller att det finns onda Gorons, Gorons är de skönaste av alla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Skål för det, Gorons är mina favoriter på Zeldaspelen och som du sa är dom de skönaste av alla. Hoppas det finns något sorts 'shadow-tempel' alltså mörkt och småläskigt som den vid kyrkogården på OoT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det lär vara stor variation. Jag tror det kommer vara rätt så likt OoT med templen. Alltså olika teman, där bland annat det borde finnas ett "Shadow Temple". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg