Hoppa till innehåll

Meningen Med Livet

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

• Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

så liksom spara inte pengarna! Använd dom för roliga saker kom igen! Låt oss ha kul!

Right on, sitt inte hemma å håll dina pengar i trygt förvar

Ibland måste man spara pengar men då ska det vara till något bra.

Ha så kul som möjligt och varför inte ge bort lite pengar till de som har de sämre ställt ? Då blir ju också deras liv en smula bättre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Jag förstår att ni inte förstått vad jag menar. Vad är nu eran mening med livet?

Kom på en nu faktiskt. Jag vill verkligen resa en hel del runt världen. Uppleva olika kulturer och länder. Det hoppas jag är min mening med livet.

Men jag vill höra vad ni tror är eran? Inte andras eller vad som brukar förekomma. Detta är väl en evighets fråga egentligen men. Vad har man för önskningar om sitt liv egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, tänkte på en sak... nån här nämner att vi är till för att föröka oss, nån annan att vi är programmerade till ditt och datt...

Men samtidigt tror ni väl också att vi kom till av en slump.

Något som kommit till av en slump har väl ingen mening?

Själv... tja, vill hinna uppleva så mycket som möjligt här men har ingen brådska. Tar livet som det kommer, har inga direkta planer.

Har en hel evighet sen att uppleva det jag inte hinner här :)

Finns mer man kan skriva men det skulle bara bli nåt i stil med debatterna i andra trådar... så jag lämnar det vid det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, tänkte på en sak... nån här nämner att vi är till för att föröka oss, nån annan att vi är programmerade till ditt och datt...

Men samtidigt tror ni väl också att vi kom till av en slump.

Något som kommit till av en slump har väl ingen mening?

Själv... tja, vill hinna uppleva så mycket som möjligt här men har ingen brådska. Tar livet som det kommer, har inga direkta planer.

Har en hel evighet sen att uppleva det jag inte hinner här :)

Finns mer man kan skriva men det skulle bara bli nåt i stil med debatterna i andra trådar... så jag lämnar det vid det.

Ja vi kom bara till av en ren slump och meningen med livet är att föröka sig för att människan ska leva vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

så liksom spara inte pengarna! Använd dom för roliga saker kom igen! Låt oss ha kul!

Försöker du få folk att skänka pengar till dig ;) Fattiglapp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...