shacti Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Kunde du inte förvånat oss alla och varit lite positiv? Realist är okej, men jag pallar inte med pessimister. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Meningen med livet ? tja , det finns ingen som kan svara på det , meningen med myggor , meningen med fåglar , meningen med gräs osv. kalla mig datanörd, livet är som ett spel , man gör det för att det är kul :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 som goth så ser jag ingen j*vla mening med livet när alla bara förstår korrumperar i vårt j*vla samhälle, tack för mig. Gothare är som vanligt morbila och radikala. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 meningen med livet är att vara den sista levande varelsen i universum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Life's a bitch, then you die Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Veronica Mars? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 uh? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 meningen med livet är att vara den sista levande varelsen i universum. Man kan inte direkt förutse när världen ska gå under... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 jag tänkte på evolutionsteorin och åt vilket håll den pekar åt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) jag håller med lithium ! Redigerat 7 Juli 2006 av OBBE93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Jag säger såhär: Det finns ingen mening med livet, det finns ingen gud som vill ha sällskap, att vi finns är bara en ren slump. Redigerat 7 Juli 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 vilja gör slumpen till en omöjlighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg