Hoppa till innehåll

Nintendo Ds


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Är det värt pengarna?  

54 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Så du kom hit för att skratta åt andras konsoller ?

 

Jaja.. gå nu så är alla nöjda.

 

Japp väldigt smart. Hoppas vi slipper se dig här. Hej då!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som gör Ds bättre enligt mig är att Ds spel är roligare än psp's pågrund av dem dubbla skärmarna och pekfunktionen.

Även om Psp har så man kan se på film och höra på musik som inbyggd funktion så tycker jag inte att det spelar någon roll.

Musik hör man på Mp3'n som då också är av mycket mindre format än Psp't

Film är mycket bättre att se på sin vanliga tv för att det blir irriterande att kolla på film på så liten skärm. Om man far på semester eller något där det inte finns någon tillgång till tv så är Psp'et bra men en bärbar dvd spelare är mycket bättre att se film på än på psp't och det finns bärbara dvd spelare som kostar omkring 1000 kr. Om man vill ha många funktioner så tycker jag att man ska skaffa Psp. Men priset för psp är väldigt högt så jag skulle nog hellre köpa ett ds+en bärbar dvd spelare istället om någon skulle vilja ha psp pågrund av film funktionen. Om man vill ha en spelmaskin för spelens skull så tycker jag att man ska skaffa Ds. Desutom är Ds'et mer stryktåligt än Psp't.

 

Och Raseborg skulle inte du kunna dra och skriva onödiga inlägg någon annanstans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan lika gärna köpa ett gameboy typ samma grafik på dom (flesta spelen) men det ända nya och roliga med den e ju touch screen som man tröttnar på ganska snabbt Fast nu e det ju vad jag tycker så ni som gillar ds behöver inte komentera på vad jag tycker ;) :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Så du kom hit för att skratta åt andras konsoller ?

 

Jaja.. gå nu så är alla nöjda.

 

Jaha? Vad sa jag som fick dig att verka så smart nu?

 

Tidus26:Bra med info om DS. Psp behöver jag inte, jag har 2 mp3 och dvd på mitt rum.

 

Bambocha: Nej, DS har mycekt bättre grafik än gameboy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

någonstans si tråden skrevs om att man måste köpa ett tillbehör till DS för att se/höra film /musik för 500 men vad gör det då den är blilligare iaf än psp.

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

DS är lättare att skydda på grund av att den är hopvikbar(stavning) och spelen är roliga och nya, sedan är pekskärmen jättebra att använda och enkel, längtar tills jag skaffar trauma center: under the knife. Ska bli skoj att operera med touchscreenen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
×
  • Skapa ny...