Simpsons Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Finns det något gratis redigeringsprogram för filmer man kan ladda ner någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Har du prövat med Windows Movie Maker? Jag tror man kan skaffa sig det på Microsofts sida. Är dock inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Jag har det, men det hänger sig hela tiden så att det är ej kul att jobba i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Du kan ju söka på download.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 men det är oftast bara trials där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Windows Movie Maker hänger sig inte på "bra" datorer. Om den hänger sig i din dator tror jag mer att det är datorns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 tror knappast det, eftersom att jag har en ny dator.. och det gör likadant på mina kompisars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 de hänger sig inte för mig.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 prova t.ex. Avid Free DV. har inte provat själv men de gör proffsprogram för cirka 16000:- och så får de för sig att släppa ett gratisprogram så hyfsat bra är det nog - kanske inte helt enkelt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 var hittar jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 http://www.avid.com/forms/freeDVRegDownload.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Tänkte precis skriva Final cut innan jag förstod att det inte var bäst utan gratis.... hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.