Zantera Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Ett orättvist resultat, skulle vara det mest rättvisa" "Hade den bollen gått in Hade det varit mål" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 -''Det spelar ingen roll hur smutsig en ren man är på utsidan.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Då sa jag till domaren på ren svenska: Go home!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 - '' Vampyrer är bara påhittade figurer, såsom Troll, spöken och eskimåer'' - Eller - ''nu har jag äntligen målat klart fönstren! men, skall jag måla den fyrkantiga ringen runt också?'' - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Well kids, you´ve tried your best and you failed miserably. The lesson is: never try" och "Beer is like a woman. They taste good, they look good, you´ll step over your own mother just to get on." Från Homer Simpson, allas idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Sir, you're drunk! Yes M'am, you're ugly and in the morning i will be sober!" - Winston Churchill B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ett från Homer Simpson: "Dont eat me, I have wife and kids eat them!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 'Den som väntar på något gott får vänta lite till' - Björne ur Björnes Magasin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 -Stewie, why dont you go up and play with your toys for a while ? -Why dont you burn i Hell ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Personen som vill ha för mycket ut av livet riserar att förlora allt, men den som vill ha ut för lite av livet kanske inte får någonting alls". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Man ska inte prata med fula människor.De kan få för sig att det äre okej att se ut så"-Angelique Brulée Ansvarig för TV4as nöjessajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) "Jag hatar svensk musik, det är så dåligt.Nu får du ursäkta mig för jag ska lyssna på Lasse Berghagen" Redigerat 15 April 2006 av Zer0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.