Hoppa till innehåll

Fotboll

frogren

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Spelar inte i lag nuförtiden. Spelade förr, 5 dagar i veckan.

Nu är det bara för skojs skull på somrarna, på idrotten och ibland drar man väl ut på gatorna och kör lite street :D .

Fotboll är fortfarande lika kul, men man får mindre och mindre tid ju äldre man blir tyvärr :/ .

När jag spelade i lag hade jag lite olika possitioner, var en allround.

Fick oftast spela mittfältare dock. Bra löpvilja, läste spelet bra, fina inlägg och bra på huvudet. Var inte direkt snubben som tog bollen, dribblade sig igenom allt och slog den stenhårt i krysset.. Snarare en rätt liten kille, som gjorde sig fri, fick bollen och lyckades lägga in den nere i hörnet ^^ . Lagkapten dessutom ;D .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar inte i lag nuförtiden. Spelade förr, 5 dagar i veckan.

Nu är det bara för skojs skull på somrarna, på idrotten och ibland drar man väl ut på gatorna och kör lite street :D .

Fotboll är fortfarande lika kul, men man får mindre och mindre tid ju äldre man blir tyvärr :/ .

När jag spelade i lag hade jag lite olika possitioner, var en allround.

Fick oftast spela mittfältare dock. Bra löpvilja, läste spelet bra, fina inlägg och bra på huvudet. Var inte direkt snubben som tog bollen, dribblade sig igenom allt och slog den stenhårt i krysset.. Snarare en rätt liten kille, som gjorde sig fri, fick bollen och lyckades lägga in den nere i hörnet ^^ . Lagkapten dessutom ;D .

Exakt så är det för mig... :visslar:

Spelar mest som yttermittfältare men har även spelat ytterback.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa backen i laget KAIF. (Det är sant skryter inte)

Högerback. Jag är inte den bästa rushern men jag kan ta vissa löpnigar.

Lägger (faktiskt) riktigt bra hörnor och skjuter rätt hårt.

Detta är inte skryt jag lovar.

Men om ni inte tror mej så behöver ni inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, riktigt bra vet jag inte.

Jag spelar i ett ganska halvchaskigt lag, vi har inte så mkt möjligheter. Maglasäte IF för att tillägga. Men vi har ett par inviduellt skickliga spelare vilket gör oss till ett väldigt ojämt lag.

Jag kan väl säga att vi är 5-6 som är riktigt duktiga, och 3 får varje år bli anmälda till LTU (Lokaltalangutveckling) och får träna med Skånes FF nån gång i månaden. Kommer alltid på 4e på plats på de uttagningar dock :P.

Spelar anfallare. Offensiv innermittfältare för att göra det klarare. Spelar i ett lag som är väldigt tungt på mittplan och uppåt, och de få småkillar vi har - rullar runt på yttermittfältare.

Som spelare är jag lång, oftast längst på planen, men inte direkt bra på huvet för det. Gillar att spela bollen rappt på markanen istället, och skarva passningar på djupet. Väggspelar mkt, och rullar. Tar inte ner och bryter boll speciellt bra heller, men får ofta till mig den efter vissa svårigheter på de flesta utsparkar.

Är en slowstarter, men, när jag väl fått upp farten i en löpning är jag som ett lokomotiv, the otherguys says :). Detta gör att jag kan driva snabba omställningar, kontringar osv. Vi är ett snabbt lag överlag, som trots våran storhet inte spelar i luften. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga glidtacklingar du MeM..?? :)

Ojsan glömde en sak.

Brukar ofta trycka till motståndarna med rak arm så de faller men de får alltid frispark för jag är så kort.

Dem tror typ att jag gör det med fula metoder.

Redigerat av Santa_Claus_Driver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...