Mintplanta Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Kommer ihåg när jag var där första gången, f*n va spänd jag var. Redigerat 30 Oktober 2008 av Mintplanta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 min druid på spinebreaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 hur lägger man in en bild? jag har tagit bild på min 30 rogue men fattar inte hur man gör redigt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAA! JUDGEFUCKINGMENT HELM!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 och? inte precis att du kommer använda den till nåt :P on-topic: Vann båda på första kill : ) ja, min rogue suger för jag spelar knappt på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Min hunter Redigerat 30 Oktober 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 http://www.wowhead.com/?talent=c hade tänkt specca om till sådär. har rätt liknande nu men, eftersom jag fick veta ju mer man missar ju mindre rollar man i raid så tänkte jag specca om o ta bort alla speccs som "revive pet" grejjen osv. va tycker ni? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 http://www.wowhead.com/?talent=c hade tänkt specca om till sådär. har rätt liknande nu men, eftersom jag fick veta ju mer man missar ju mindre rollar man i raid så tänkte jag specca om o ta bort alla speccs som "revive pet" grejjen osv. va tycker ni? ^^ Jag skulle sätta ut mina talent points om jag vore du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Fått lite nytt gear nu så spell damagen har gått upp en bit:) Vi dödade Shade of Akama och Teron Gorefiend för första gången med guilden idag. Shade of Akama: Teron Gorefiend: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Gearat upp en hel del nu. Körde Zul'Aman som mitt första raid, ogearad och unskillad som healer, men det gick fint förutom att jag inte fick några drops xD. Har gått Kara å SSC efter det också, har 12 epics nu, b.la. T5-head. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Fick två ringar, men tog bara bild på en :) Där ser ni, jag blir visst invitad till HH's :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Fick berserkers call idag i ZA, najs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg