Ryssfemma Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Älskade Gnome Warrior som gått igenom strider, blood och svett genom raid instancer och expansioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Då kommer min Warrior o äter upp dig :angry: :angry: (vanligtvis ligger jag 7-10 i DMG (Ville flexa att jag kom 2 för första gången :P)) o sedan kommer min Arcane Mage o lägger en Istapp i huvet på din gnome :angry: :angry: Gnomehat ftw ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Älskade Gnome Warrior som gått igenom strider, blood och svett genom raid instancer och expansioner. Gamle Donken? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Min kära druid :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) /\ Varför är det 3 st rader med röda streck på alliance skölden, som om dom räknat dagar eller något. Och det är inte bara just på den där modellen, Bolvar's sköld har samma. Redigerat 18 Augusti 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 /\ Varför är det 3 st rader med röda streck på alliance skölden, som om dom räknat dagar eller något. Och det är inte bara just på den där modellen, Bolvar's sköld har samma. Samma model som för rank 14 skölden tillbaka i level 60. Med tanke på tiden det tog att få refererar strecken till kills antagligen. Eller antalet gånger man bankat huvudet i väggen för att det tog sådan tid att nå den ranken, kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Leveling är såååååå tråkigt , någon som har typ en addon som gör det roligare ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Leveling är såååååå tråkigt , någon som har typ en addon som gör det roligare ? :P Peggle :> "Why WoW when Peggle?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) Då kommer min Warrior o äter upp dig :angry: :angry: (vanligtvis ligger jag 7-10 i DMG (Ville flexa att jag kom 2 för första gången )) o sedan kommer min Arcane Mage o lägger en Istapp i huvet på din gnome :angry: :angry: Gnomehat ftw ^^ Gnome Power snarare =) Din mage kan jag hålla med om att den är mycket schysst gearad och att du ligger risigt högre till på dps mätaren än vad jag gör, men som arms speccad så har jag inga problem mot mages. Sen så har min gnome vart level 80 i max 4 månader och jag joinade en high-end game guild för inte mer än fyra månader sen. Så jag har inte nukat ulduar särskillt mycket. Älskade Gnome Warrior som gått igenom strider, blood och svett genom raid instancer och expansioner.Gamle Donken? :o Yes. Redigerat 18 Augusti 2009 av Doctor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 (redigerat) klarade Cot: CoS idag (timed) men fick inte draken... rollade 89 den anndra rolla 91..... btw har t7.5shoulders nu :P lite sent kanske ;) (dom anndra karaktärerna är inte mina... förutom shamanen och dk'n) Redigerat 20 Augusti 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 klarade Cot: CoS idag (timed) men fick inte draken... rollade 89 den anndra rolla 91..... btw har t7.5shoulders nu :P lite sent kanske ;) (dom anndra karaktärerna är inte mina... förutom shamanen och dk'n) Vems gubbar är dom andra då? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg