lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ja, nu där ngra veckor sen släppte petter sitt nya album. som ska va tänkt att vara hans comeback. en av låtarna det går bra nu har genast blivit en hit. men nu undrar jag, vad tycker ni om det nya albumet och låten det går bra nu, själv tycker jag att allt är skit bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xitos Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ja, nu där ngra veckor sen släppte petter sitt nya album. som ska va tänkt att vara hans comeback. en av låtarna det går bra nu har genast blivit en hit. men nu undrar jag, vad tycker ni om det nya albumet och låten det går bra nu, själv tycker jag att allt är skit bra :) grrrrrrrrym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Låten är helt okii men albumet har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Hahahhaha jag seriöst gapskrattade när jag hörde "det går bra nu".. Petter är ett SKÄMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tycker att den är väldigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Håller med NesseN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 har inte hört "det går bra nu" eller vad den heter.. Har aldrig gillat Petter riktigt, kanske 1 låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Har inte hört något på albumet men hört Det går bra nu. Den är rättså bra, men det finns mkt bättre låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Asså snälla.. Sämre rapp får man leta efter :/ (Jag är ändå ett stort rappfan) Petter e kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hahahhaha jag seriöst gapskrattade när jag hörde "det går bra nu".. Petter är ett SKÄMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hahahhaha jag seriöst gapskrattade när jag hörde "det går bra nu".. Petter är ett SKÄMT! Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hahahhaha jag seriöst gapskrattade när jag hörde "det går bra nu".. Petter är ett SKÄMT! Kunde inte sagt det bättre själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.