Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ca 40 orginal spel och massa nerladdade och brände Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nille_pille Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ja har typ 300 brända spel å 50 orginal spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag har slösat ungefär 5000:- påbränn skivor.. vet inte hur många brända spel jag har men jag har väll 20 original :D Om ni vill kan ni få se en bild av hela samlingen.. ska bara fixxa digitalkamera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag har inte speciellet många datta spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hur många spel har ni jag kanske har 70 typ :lol: Vilket e ditt bästa av alla 70 spel då själv kan jag inte bestäma mig jag har så många bra spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (Spelnisse @ 03/02-2004 15:46:52) Hur många spel har ni jag kanske har 70 typ :lol: Vilket e ditt bästa av alla 70 spel då själv kan jag inte bestäma mig jag har så många bra spel :D Kanske GTA vice city :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Aa det e s*tans kul men jag vet inte riktigt... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrComviq Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 :D 200 st spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Men det suraste med att ha så mänga det är ju att minst 30% är tråkiga och minst 50% är gamla.. + att det kostar, eller har kostat. Jag har lagt ned minst 40 000 kr på alla spel jag äger o konsoll etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 typ 50 hela,30 nerladdade och brända, och typ 200 demos min pappa preminerar på spel tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ca125 orginal...400 brända + nerladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag har nog 4-5 stycken.... :( ,,, Jag köper mer konsol spel i stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.