DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Skulle nog rädda någon annans liv/göra något riktigt bra. Men har ni inte tänkt på om ni blir skjutna, kommer ni få ett kortade liv. Varför inte skjuta sig själv när man är gammal och väntar på att dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Som homer simpson, dö genom att sätta mat i halsen. Skulle vilja dö i sömnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 skulle inte vilja dö alls... :blink: men helst av ålder... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ändrar mig lite.. jag skullle hellst ta en kula för den jag älskar...hehe... kanske inte för vem som helst... rädda en familje medlem hade vart sweet... orka vänta tills man dör av ålder...det kommer ju ta livet ut...(tråkig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Som homer simpson, dö genom att sätta mat i halsen. Skulle vilja dö i sömnen. Jag skulle kunna tänka mig att äta ihjäl mig. Att äta så mycket onyttig mat att kroppen inte klarar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Som homer simpson, dö genom att sätta mat i halsen. Skulle vilja dö i sömnen. Fetma vore väl inte helt del att dö av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det låt ganska bra det där med att ha räddat någon brud och själv dö. Vilken jeffla bra död ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vet inte riktigt. Ärorikt iaf. Som t ex ta en kula för nån man älskar eller dö i ett krig. Då man kämpar för nåt man håller kärt, inte som en gamling i sängen vid 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Kan tänka mig att ta självmord p.g.a att man förlorat nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag vill do av att reda non.Eller av olderdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vet inte, som många andra skulle jag nog vilja ta en kula för nån å bli hedrad efter min död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag vill iaf dö smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.