Oddset Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Norden, dvs Sverige, Norge Finland. Mest för metal, hårdrock och vikingarock/metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 tkr nog USA men England har en hel del bra åxå t.ex the darkness :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Norden, dvs Sverige, Norge Finland. Mest för metal, hårdrock och vikingarock/metal Du vet ju vad du snackar om B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Måste säga Sverige.. melodiös döds, vfan. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Enligt mig är landet med bäst musik smak Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Måste säga Sverige.. melodiös döds, vfan. ! Vanlig dödsmetal ska det ju vara :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Måste säga Sverige.. melodiös döds, vfan. ! Äh, bara det låter bra så håller det, men metal ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 England gillar jag, och så kanske jag kan räkna in irland med U2 ;) Men englad har dom bästa rockarna i min smak t.e.x Iron Maiden Svergie har också en massa bra band, det är bara det att ingen känner till dom. Hardcore superstar, Crashdîet, Björn Rosenström(;)) Amerika has mest bajs rap och hip-hop, och båda musik stilarna suger balle. Men offspring är grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag måste lägga till några saker på mitt inlägg(orkar inte ändra XD) Somk sagt tyskland har mkt bra musik, väldigt mkt Trance men oxå en hel del annan Techno oxå, men USA har en del bra oxå dock inte Rap å sånn skit utan Punkrock å techno som oxå finns där, men sverige har okejj oxå typ som Björn Rosenström m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Själv gillar jag USA mest. Mest för Rapp\Hip Hop och att dem har andra bra och kända artister. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Fast Sverige är även bra med Kent och Tiger Lou. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Fast Sverige är även bra med Kent och Tiger Lou. Kan inget annat än hålla med än en gång B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.