NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 vilket tycker ni är det läskigaste spelet till ps2 skulle skaffa ett nytt spel och tänke göra mej lite tuffare genom att spela läskigare spel :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Tycker inte att det finns " Läskiga " spel, enligt mig då... Men Resident Evil kanske ? Titta på film istället. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Doom 3 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 doom 3 finns väl inte till ps2 de finns väl bara till xbox och data va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 När ja va typ 8 eller nåt, så lirade ja o min kompis Resident Evil mitt i natten..... då va ja ganska rädd...... men de va då de, nu finns de typ inga riktigt läskiga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 silen hill 2 värkar var läbigt men har aldrig tästat men så finns ju F.E.A.R det värkar vara läbigt och väldit bra och monsterna på doom 3 ser man ju inte skillnaden på ansiktet och röven hur kan de vara lästgitt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 F.E.A.R är till pc väll? jaa FEAR! är mig farao läskigt... Resident evil är nog den läskigaste, inte alls så läskig men ändå. Data spel är mkt läskigare än tv spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Kan väl inte riktigt kalla Resident Evil för läskigt. Tycker själv att det är mer spännande. Skaffa något Silent Hill eller Obscure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Silent Hill har ja hört att de ska va väldigt läskigt, men har aldrig spelat de själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 har köpt Resident evil 4... kommer att få madrömmar ska testa spelaet snart :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Det nyaste Project Zero 3(tror att det va trean) det verkar va lite kusligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 inget är läskigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg