NightMaker Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 rikar alla är rädda för något äve du exakt alla i hela värden har någon rädsla så det så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 har köpt Resident evil 4... kommer att få madrömmar ska testa spelaet snart :( Köpte du de nyss? e de inte gammalt? Men av alla dom "läskigaste" spelen jag har spelat på ps2 är resident... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 det är riktugt läskig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Det fins inget som skrämmer mig och värkligen inte spel, Mardrömmar drömmar samma sak. Redigerat 25 April 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Silent Hill är nog det mest skrämmande, Resident Evil är också hemskt. Fast ibland är hemska spel roliga på något sätt, och man kan öva in rädslan ibland . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 har köpt Resident evil 4... kommer att få madrömmar ska testa spelaet snart :( Resident Evil 4 är inte läskigt enligt mig. Ska du köra något läskigt Resident Evil spel så är det 1:an eller 2:an. När man spelar dom så får man en riktig skräck känsla. Finns ju inte ens några zombiesar i Resident Evil 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Enligt mig är Silent Hill the room ett rätt kusligt spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 vilket tycker ni är det läskigaste spelet till ps2 skulle skaffa ett nytt spel och tänke göra mej lite tuffare genom att spela läskigare spel :blink: har inte spelat något läskigt spel på ps2, känns inte som det finns det nästan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bibbo@fusk Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vilket tycker ni är det läskigaste spelet till ps2 skulle skaffa ett nytt spel och tänke göra mej lite tuffare genom att spela läskigare spel :blink: jag tror att RESIDENT EVIL är läskigt.får inte spela det men jag har hört talas om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Inte till PS2 men till PC är Thief riktigt läbbigt (sant) :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Resident evil 4 är läskit ibland. Men jag vet inte, jag är snart 14 och sitter uppe till 3 på natten och spela det xD jag klarar det 1 gång pär dag. Jag slutar aldrig spela det =) men 2,an är läskigast tycker jag och jag ska köpa det :D :evil: 1,an är ganska uselt till ps1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Respekt_cube Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag tycker ej att det är läskigt att spela. för att göra ett spel som är läskigt så ska det ej behövas så mycke blod elr skrik. skräcken sitter i huvudet. alltså phsykiskt. hade ej ngt bättre för mig att skriva detta ><´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg