Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_< Jag tycker att han inte är nån pokemon utan ett fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 ja det är ett fritt land. men om någon pkmn är fuskpkmn så är det mewtwo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 ja det är ett fritt land. men om någon pkmn är fuskpkmn så är det mewtwo. Om jag tänker efter så har du nog rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 ja jag har oftas det när det gäller mewtwo och mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 ja jag har oftas det när det gäller mewtwo och mew. Jag tycker att mew å mew2 ä likadana fast att den ena är större!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 ja jag har oftas det när det gäller mewtwo och mew. Dom är inte typ som naturens pokemon utan dom är typ som nått en människa har skapat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Mewtwo är något som människorna har skapat. Har du inte sett första pokémon filmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Ta det här i subforumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Vänner, ni verkar ha starka team, men det är inte det som räknas det är strategin, jag tvivlar starkt på att ni har bättre strategi än mig. Ni får en dilemmafråga: Du har en Tauros på slagfältet och du möter en Mantine. Din Tauros har följande attacker: Scary Face Body Slam Thunder Rest Vad gör du för att göra störst möjliga skada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 men nu är det så att vi ibte har en tauros utan vi har en mewtwo med solerbeam, recover, razor leaf och psychic och då spöar vi skiten ur din Mantine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Vänner, ni verkar ha starka team, men det är inte det som räknas det är strategin, jag tvivlar starkt på att ni har bättre strategi än mig. Ni får en dilemmafråga: Du har en Tauros på slagfältet och du möter en Mantine. Din Tauros har följande attacker: Scary Face Body Slam Thunder Rest Vad gör du för att göra störst möjliga skada? Thunder får in största skadan men om manitdie är i VÄLDIGT mycket lv skulle jag gjort scary Face. men thunder missar ofta så body slam skulle också vara effecktiv. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 men nu är det så att vi ibte har en tauros utan vi har en mewtwo med solerbeam, recover, razor leaf och psychic och då spöar vi skiten ur din Mantine. Hha det är jú bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg