Hoppa till innehåll

Skrivbordsunderlägg


ThePunisher
 Dela

Rekommendera inlägg

bbmien + cygwin = this

mer eller mindre en blackbox emulator, men eftersom den här burken inte tål linuxkärna alls(gfx) så valde jag emulator istället, just för att det är mycket finare än windows.

http://img25.imageshack.us/img25/1649/screenshotskb.png

feel free att ringa till numren i notes eller beställa nåt under de namnen, adresserna samt personnumren, it'll result in great lulz.

Det ser för perfekt ut :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 856
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

bbmien + cygwin = this

mer eller mindre en blackbox emulator, men eftersom den här burken inte tål linuxkärna alls(gfx) så valde jag emulator istället, just för att det är mycket finare än windows.

feel free att ringa till numren i notes eller beställa nåt under de namnen, adresserna samt personnumren, it'll result in great lulz.

Har inte blackbox projektet lagts ned för typ en 6 år sen? :o Finns det inga nyare och bättre fönsterhanterare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst autonomus

bbmien + cygwin = this

mer eller mindre en blackbox emulator, men eftersom den här burken inte tål linuxkärna alls(gfx) så valde jag emulator istället, just för att det är mycket finare än windows.

feel free att ringa till numren i notes eller beställa nåt under de namnen, adresserna samt personnumren, it'll result in great lulz.

Har inte blackbox projektet lagts ned för typ en 6 år sen? :o Finns det inga nyare och bättre fönsterhanterare?

 

Blackbox i sig själv, men fluxbox, openbox och ett antal andra "spinoffs"

För windows så är de flesta rätt gamla(06-07), men de fungerar väl, och det skapas nya teman.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...