WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 nu kan vi väl gå lite on topic? en bug är ju att kopiera pokemon i Emerald, minns inte hur man gjorde men såg en film på Youtube om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 det är ingen bug <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det är en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Glitch City var där och läste sen på trsrockin om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Det är en bugg. jag skulle då inte säga att det är en bug dom kanske hade gjort så att det skulle vara så vem vet? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Det verkar i alla fall inte som en bug. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 nee. de e specialbeställt från fabrikerna i japan. Å de är emulator! det var fabrikchefens barn som velat ha det så dom gjorde 1 utgåva! Asså gud! Tror ni verkligen på det där ? XD Läs det sakta så ser ni själv. Hatar såna som dig som ljuger för att få uppmärksamhet -.-Snorvalp. Och sig mig.. Vad heter fabriken ? Vilken hemsida ? Och sig mig.. Hur fixar du en emultator ?Lol. Och VARFÖR och HUR fick du tag på en speciell utgåva ? Du sa nyss att det var ett vanligt pokemon gul ? Guuud! Hur köpte du en emulatur i en special fabrik i japan ?HAHAHA!XDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Asså. Bry er inte om Pokemaster1 över huvud taget. Han bara ljuger och spammar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 mm vi vet <_< jag fattar inte en varför han skriver här :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Det är ingen bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) det var visst chefens barn... jag var på hans hemsida å där var det bilder lite överallt på fabriken + att han skrev det i "försäljnings" anonsen. <_< Redigerat 30 Augusti 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det är ingen bugg. Och vad är hemsidan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg