Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Med Pokemon Gul!


Rekommendera inlägg

Jag har fortfarande problem med pokemon gul med att komma vidare!

Det förra ämnet jag gjorde hade bara försvunnit en dag när jag skulle kolla om det var nya inlägg! Jag har bett Nico om hjälp eftersom han är en moderator och han skickade mej en sökningsgrej på ämnen men jag hittade det inte så därför startar jag ett nytt ämne. Jag startar där jag var förut. Jag är på Blaiens(eller hur namnet stavas) och jag ska hitta nåt som hette typ secret key och det finns i det där stora huset på ön men jag undrar bara om det finns någon karta eller nånting(alltså om nån kan skicka in en bild ellernåt liknande för flera har försökt hjälpa mig på andra sätt). snälla hjälp mig :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst undeadmaster

aej finns inte tyvär!! sorry men ska kolla i alla fall!

 

 

finns inget tyvär o du kan sj inte leta ! ingen nytta!

Redigerat av shadowearth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jag ska beskriva så nogrant som möjligt.

 

gå in i huset på vänster sida om cinnibar islands gym. gå rakt fram till trappan.

gå upp i den.när du har kommit upp gå in i rummet åvanför dig. är rummet stängt

så prata med figuren vid trappan du kom up genom. när du kommit in i rummet

finns det en trappa där.gå upp i den.prata figuren på höger sida om dig. en port

kommer stängas och en öppna sig. gå in i det öppna rummet.där kommer vara en tränare. det är 3 "bitar" väg som saknas totalt. gå in i den största öppningen. gå sedan ner och till höger förbi växterna. gå ner i den trappa som du nu borde se.

gå rakt upp sen när väggen på vänster sida svänger vänster, sväng vänster och

gå in i öppningen. pratta med figuren och gå tillbaka till trappan.(men gå inte upp i

den.) dörren är uppen till "korridoren" uppe i högra hörnet av skärmen. gå in i det

första rummet med 3 sängar i. prata med figuren. gå ut ur rummet och fortsätt

åt vänster genom korridoren tills du kommer fram till ett bord med en pkmn boll

vilken innerhåller solarbeam. gå sen neråt geom öppningen. då kommer du in i ett

rum med totalt 8 palmer. där är en pkmn boll som innerhåller secret key.

 

tips: följ instuktionerna en i taget och ha en pkmn som kan dig (TM28)

 

P.S jag följde mina egna instuktioner på mitt pkmn gul mdeans jag skrev så det är

rätt. :gitarr: :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

_________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT!

DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...