Salzalada Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Katten, egen titel kommer nog väldigt många kämpa för nu... den kostar 30 000 FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det är jag inte så säker på... 30 000 är ganska mycket, så det borde finnas något mellanting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Egen titel tycker inte jag är så viktigt och tänker inte "kämpa" till det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nej, detta är det hemskaste som hänt fuska. Min kära namneffekt. NEJ! Tänker ha kvar den till slutet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Har inget emot den nya uppdateringen. Admin bestämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nerdatering skulle nog jag kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Värt, då skulle jag aldrig sicka in så många fusk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag minns inte när jag köpte min namneffekt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Menas "kämpa" med att spamma eller använda SMS-tjänsterna? Redigerat 12 Maj 2006 av Bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Gör ju ingen större skillnad eftersom effekterna inte syns i firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Menas "kämpa" med att spamma eller använda SMS-tjänsterna? Svar på din fråga:Det som menades med det var att, alla kämpade för att få Fm till namneffekter, och inte att man använder SMS tjänsterna ( kanske vissa bara ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det var ju tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.