Energy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Avataren syns inte när jag skrivar inlägg på "den stora datorn" men den funkar på min lap top. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Prova att uppdatera sidan (F5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ser ni den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Blir det ett rött X eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ja jag kan se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag ser den iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 @ Fusk Katten: Nej, det är tomt. @ outside enemy, corpsegrinder: Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det är bara en tom ruta altså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Burken Bj's syndrom... det hela beror antagligen på norton internet security om du har det installerat, då måste du avaktivera skyddet mot reklamannonser. Redigerat 9 Maj 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag ser den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Kan det inte bero på om man använder Firefox elr Internet Explorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Kan det inte bero på om man använder Firefox elr Internet Explorer? Det ska inte ha någon betydelse alls, dock blockerar firefox popups, det gör inte IE.Jag kan se allas avatarer både i firefox och i internet explorer, så det är antagligen fel hos honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.