Energy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Avataren syns inte när jag skrivar inlägg på "den stora datorn" men den funkar på min lap top. Varför? Citera
Energy Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2006 @ Fusk Katten: Nej, det är tomt. @ outside enemy, corpsegrinder: Ok Citera
nico Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Burken Bj's syndrom... det hela beror antagligen på norton internet security om du har det installerat, då måste du avaktivera skyddet mot reklamannonser. Redigerat 9 Maj 2006 av nico Citera
Aircondition Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Kan det inte bero på om man använder Firefox elr Internet Explorer? Citera
woicer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Kan det inte bero på om man använder Firefox elr Internet Explorer? Det ska inte ha någon betydelse alls, dock blockerar firefox popups, det gör inte IE.Jag kan se allas avatarer både i firefox och i internet explorer, så det är antagligen fel hos honom. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.