Manikku Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jqag är medlem på en sida där man ska rita och visa upp bilder. Men jag ritar kasst på datan. Vet nån något bra ritpogram? Jag skulle gärna vilja ha ett ritpogram med många effekter och färger. Snälla ge nåt tips! Själv har jag Paint och Vicmans photo editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) The gimp, har inte provat det, men det värkar bra. Annars är det bara att leta i Grafikforumet. Redigerat 10 Maj 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Adobe Photshop är ett riktigt bra program med mycket effekter och funktioner. Problemet är att det kostar runt 6000-7000 kr men det problemet går att lösa på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) The gimp, har inte provat det, men det värkar bra. Annars är det bara att leta i Grafikforumet. jag menar, koster det nåt? Redigerat 10 Maj 2006 av Madde-the-Wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det är helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag försökte ladda ner det men det var helt knäppt och funkade inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Adobe Photoshop Suger på att rita man kan bara göra enkla streckgubbar, och sådant oanvändbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 beror på vad du ska rita, vill du göra något seriöst gör du bäst i att skaffa en ritplatta och så Corel Draw eller Adobe Illustrator till det, problemet är att dessa program kostar åtskilliga tusenlappar... men en ritplatta är absoult en bra investering om du ritar mycket... funderar på det själv faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Adobe Illustrator is the way. Använder det själv. Det är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag försökte ladda ner det men det var helt knäppt och funkade inte ;) Vad är det som inte funkar? Att instalera eller ladda hem. Du kan laddaner Gimp och Gkt+ som krävs för att man ska kunna instalera det i windows du kan kolla på (-->LÄNK<--)Det är lättast där för jag har valt ut de snabbaste mirrorsen för sverige. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 14 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag försökte ladda ner det men det var helt knäppt och funkade inte ;) det stod typ att det inte gick att öppna men jag får se vad jag gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 det funkar för mig ränsa cookys och uppdatera sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.