unix Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Ny SSB{Super Smash Bros!} Kommer att heta: Super Smash Bros. Brawl{SSBB.} Se filmen: http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?si...>%20=6150560. Nya gubbar: Pit {Kid Icarus} Solid Snake {Metal Gear Solid} Zero Suit Samus {Metroid: Zero Mission} Metaknight [Kirby} Wario {Wario} //Darwin2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 ser kul ut, jag gillar inte SSB så mycket men detta verkar kul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) ser kul ut, jag gillar inte SSB så mycket men detta verkar kul :cool: Kommer ut till Nintendo Wii. Redigerat 12 Maj 2006 av Darwin2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Sen när började Samus använda laser-svärd? Redigerat 12 Maj 2006 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Underbart så underbart :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Visste redan om det då jag la in en nyhet igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 på http://www.smashbros.com/ står det Super Smash Bros Dojo överallt, men i filmen så står det Brawl, kan det vara så att dom inte är säkra på vad spelet ska heta än eller heter själva hemsidan super smash bros dojo? :blink: hur som helst, jag längtar hur mycket som helst till wii och nya super smash bros, men super smash bros kommer inte förens runt kvartal 1-2 år 2007, det läste ja nånstans. vet inte om de e sant men aja. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Sen när började Samus använda laser-svärd? Det lutar mer åt en laser-piska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Och hon använder det antagligen för att hon inte har tillgång till sin sköld och Beam-pistol? Dojo är ju typ en samlingslokal väl? kanske därför det heter så på sidan, men spelet ska heta Brawl. Kommer bli kul att lira med suitless samus och Pit. Jag förväntar mig att man kommer kunna låsa upp fler än de som redan nämnts iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) Den liknar skrämmande mycket hennes Federation "Emergency" blaster, som inte funkade så bra i nödfall. EDIT: Och hon använder det antagligen för att hon inte har tillgång till sin sköld och Beam-pistol? Hon har alltid tillgång till sin powersuit.Tror det blir som Zelda/Sheik grejen. Redigerat 14 Maj 2006 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Nice.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Lite spamm då... Iaf är Dojo det japanska namnet för brawl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg