yoshi_power Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 kan någon tipsa mig om hur jag kan träna min MEW lätt? :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 kö pokemon ligan flera gånger på 3 dra gick ja up 55 lvl med kingdra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag håller med, kör pokemon ligan hela tiden, tills du fått den level du vill ha... Det kan man göra på alla pokemon spelen till GB/GBC/GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 jag har inte kommit till ligan än jag har nyss klarat 4:järde gymet. min MEW är i level 10 har nyss fångat den vild (jag fuskade till mig mew) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Ja, med vanliga klistrade fusket, innan någon frågar. Det är väl bara att träna i gräset? Mew har så bra stats att du kan utmana tränare även om de har en lägre nivå än du själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 tack så mkt för svaren alihopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
movor Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 kör pokemon ligan några gånger sen är den mäktig :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) jag tycker du ska träna i ligan Redigerat 18 Maj 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 ja men sa han inte att han var på lvl 10 ska han köra ligan då i don`t think so Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 nej, just det jag har inte kommit till ligan än heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 du tar din mew till poke ligan ok har han som frsta pokemon sen byter du under mathen till din starkaste ner den har dedat den pokemonen so for din mew ockso exp :student: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Mew är sopas kraftig och har så mycket HP att den utan större problem ska kunna klara pkmn som är 10 lv:ar starkare om dom är vilda annars +5lv:ar :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg