wubo Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 trömde att jag åt korv med bröd i en park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 de vore gott... :q Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Minns att jag drömde att jag var i mitt klassrum. Sedan hände det där så man kan liksom styra drömmen fast man sover (Man är vaken men ändå sover). Så jag minns att jag tog hela min klass som gisslan eftersom jag "trollade" fram en AK47 :) Sedan kom förhandlare och allt från Säpo och de blev en lång tid innan jag åkte fast och vaknade Finns ett speciellt namn på sådanna drömmar. Går att träna sig till dem, kan dock vara farligt eftersom vissa (efter detta inlärande) hellre sover än är vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Det förstår jag. För roligt är det :) Man är som i en värld där man själv är gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag drömmde att jag fick gradera till blått (karate). Men jag fick aldrig reda på om jag tog det. Sen var jag på en jättestor arena med en familj som jag inte kände :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jag drömde att jag blev jagad av några mördasninglar (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Minns att jag drömde att jag var i mitt klassrum. Sedan hände det där så man kan liksom styra drömmen fast man sover (Man är vaken men ändå sover). Så jag minns att jag tog hela min klass som gisslan eftersom jag "trollade" fram en AK47 :) Sedan kom förhandlare och allt från Säpo och de blev en lång tid innan jag åkte fast och vaknade de har hänt mig många gånger, typ inatt, jag styrde drömmen. brukar hända då och då, de e översoft :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 I söndags drömmde jag att jag bodde granne med en av mina kompisar. Så gick jag dit och knackade på, hennes mamma öppnade och sa att hon (min kompis) var hos sin morbror för att pappan inte var hemma. Mamman sa att jag fick komma in ändå.Jag tvekade lite men gick in. Väl där inne sprang min kompis och hennes syster runt. Jag och mamman satte oss vid köksbordet och kollade i reklamblad :P :huh: Igår drömmde jag däremot att jag hade sprejat mitt hår så mycket att jag bröt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag drömde att jag var miljonär och hade ett stort hus o.s.v. Men sen kom det några och snodde allt ifrån mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 jag drömde att jag spelade baseball på gympan och jag slog så hårt att bollen flög ett varv runt jorden ch slog med en rejäl smäll i mitt bakhuvud. Smällen fick mina ögon att hoppa ut och medan jag letade efter dom råkade jag trampa på de. När ja hörde ögonen bli tillplattade skrek jag NEEEJ så högt tt jag for upp ur sängen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Kommer inte ihåg nån speciell dröm. Men däremot så brukar jag prata och gå i sömnen, skit roligt att höra nästa dag vad jag gjort för nåt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 de har hänt mig, jag la mig i sängen och vaknade på soffan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.