Hedman Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Hehe. En gång så hade jag gått och lagt mig, pappa kolla på TV. Sen kanske en halv timme senare (när han skulle fixa räkningar på sin dator) Då sprang jag ner för trappen och då frågade han: Vad gör du???? Då svarade jag: Äh jag skulle bara kolla vad dom andra grabbarna gjorde xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jah drömde typ att en tjej utan ögon som var blodig skriker, sen får man se ormar komma ut ur öronen, sen skriker hon igen. Sen kommer det massa blod, sen skriker hon igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Drömmde en sex dröm last night som man inte ska gå in på detaljer ! :) Sedan så en natt så vaknade jag upp (tror jag) jag kommer iaf ihåg det så det måste ha varit så , hursom helst jag fick en känsla att jag bara MÅSTE gå ner och lägga mig i tv soffan och sova dagen efter vaknar jag där -- Redigerat 27 April 2007 av Tomato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 drömde att farsan o ja tittade på tv... i 43 timmar! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 jag glömde det jag drömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag drömde att jag var på bio, jag kommer inte ihåg vilken film det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag drömmde att några utländska killar kom in på vår tomt och kastade sten efter mig och mina brossor. Jag kom undan och sprang till min syster inne i stan.... (Igårkväll kom det några utländska killar (påriktigt) och kastade sten på hus här i våtr kvarter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag drömde att jag var på ett stort Vatten-land, sen blev jag jagad av isbjörnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 ja drömde att jag såg på en bild rakt framför mig, efter 2 minuters tystnad sa bilden något, ja vet inte riktigt vad... men jag vaknade precis då xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 ja drömde att jag såg på en bild rakt framför mig, efter 2 minuters tystnad sa bilden något, ja vet inte riktigt vad... men jag vaknade precis då xD Konstig dröm :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) ja har haft liknande drömmar totalt 3 gånger så vitt ja kommer ihåg... :P men för några år sen drömde ja att jag såg på en film där en pojke och en liten flicka(hans syrra) var huvudpersonerna, men efter ett par timmar blev pojken stor som ett hus och en brandman gick in i pojken för att rädda flickan(fråga inte mig hur hon kom in där o.O), plockade upp henne och åkte iväg på en skateboard (!) :blink: mer minns ja inte... :P Redigerat 30 April 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det senaset jag drömde var en mardröm om skrotnisse..... jag kommer inte ihåg exakt vad jag drömde, men det var läskigt som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.