Hoppa till innehåll

Drömmar


Shaddy

Rekommendera inlägg

På sistone? De flesta handlar om livet. Inga onaturliga drömmar. De flesta brukar vara om kärlek, vänskap eller mitt stora musikintresse.

Drömde häromdagen att jag satt o kramade en tjej som jag e lite småkär i :wub: i all oändlighet.. Ack så sur man blev när man vakna :angry:

 

LOL exakt va jag drömde två dar sen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har ganska sjuka drömmar. En av dom var när jag legade och sov(i drömmen) så kom Freddy Krueger dit. Och han började ju jaga mig såklart. Sen när vi kom ut ur huset så ramlade han. Och då hade jag plötsligt en jättedildo(LOL) i handen. Och då sprang han. Sen när jag kom ikapp så slog jag honom några gånger med dildon(LOL). Sen vaknade jag.

Och i en annan gick jag rakt in i en snödriva och sen föll jag. Men jag vaknade inte. Helt skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har också drömt saker som hänt på riktigt. Som när jag var liten drömde jag nåt om att jag ramlade och blödde näsblod när alla ungar lekte herre på täppan. Hände ungefär 1 månad efteråt. Har även drömt om att jag skulle gena genom skogen med en kompis. Hade inga planer på det men det hände kanske 3 eller 4 månader efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ganska sjuka drömmar. En av dom var när jag legade och sov(i drömmen) så kom Freddy Krueger dit. Och han började ju jaga mig såklart. Sen när vi kom ut ur huset så ramlade han. Och då hade jag plötsligt en jättedildo(LOL) i handen. Och då sprang han. Sen när jag kom ikapp så slog jag honom några gånger med dildon(LOL). Sen vaknade jag.

Och i en annan gick jag rakt in i en snödriva och sen föll jag. Men jag vaknade inte. Helt skumt.

 

Du måste gilla Terror PÅ Elm Street serien?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ganska sjuka drömmar. En av dom var när jag legade och sov(i drömmen) så kom Freddy Krueger dit. Och han började ju jaga mig såklart. Sen när vi kom ut ur huset så ramlade han. Och då hade jag plötsligt en jättedildo(LOL) i handen. Och då sprang han. Sen när jag kom ikapp så slog jag honom några gånger med dildon(LOL). Sen vaknade jag.

Och i en annan gick jag rakt in i en snödriva och sen föll jag. Men jag vaknade inte. Helt skumt.

 

Nha, inte så värst mycket faktiskt. Gillar "Jason" mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har drömt dom sjukaste drömmarna man kan drömma... som tillexempel att det kommer ett stort monster som käkar lyktstolpar :huh:

Ofta när jag ska sova (fortfarande vaken) så när jag håller på och somna (precis på gränsen typ) så känns det som om jag landar rakt på sten från typ 1 mil upp i luften, då blir jag förståss klarvaken och sover på provet i skolan istället :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo just det två gånger drömmde jag att jag hoppade ner för ett höghus, den andra gången ett berg. Och jag rör mina armar och ben precis som en tauren på WoW (lol mysko). Och det känns exakt som samma hastighet som när man har slow falling =S… Fast i slutet, så klarar jag mig genom att landa i en backe som jag sedan rullar ned för att dämpa fallet. Dom är skitroliga add drömma :D , blir sur när jag vaknar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...