Hoppa till innehåll

Drömmar


Shaddy

Rekommendera inlägg

Jag drömde en gång att jag var i Cannibal Corpse inspelningsstudio i Tampa Bay, Florida och visade runt en kompis och drack öl med medlemmarna i bandet. Sedan så spelade de in en av sina nya låtar som jag hade hört dagen innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För ett tag sedan drömde jag att jag och min musik-lärare hade en "pistol-duel" i hans klassrum. Först sköt han mig i axlen, då drog jag ut skottet och sköt honom i huvudet så att han dog, en av de konstigaste drömmar jag haft...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömde inatt att min bästis kor (eftersom de bor på en bondgård) skulle följa med på kören skolan. Men ledaren av korna fick inte följa med så jag fick ta hand om kon. Sen så ställde den sig upp och kramade mig. Skitläskigt.

Redigerat av Madde-the-Wolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drömde en rätt skumm dröm inatt...

den handlade om ett gruppforum(som äger as!) säger inte vilket(MOUHAHAHAHAHA<------Elakt skratt) så var de helt plötsligt en stad så såg allas huvven ut som deras avtarer åsså skulle jag å kanji gå in i en affär och handla kuddar(:S) å gissa vem som va kassören, jo de va Bush me hitlermustach, å senn vaknade jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Dröm 1:

Britney Spears hoppade in som hemkunskapslärare i min skola, hon berättade att hon egentligen kom från Norge och hette någonting med Britt, jag minns ej namnet. Hon pratade utmärkt svenska och hade en rutig förkläde på sig.

Vi gjorde något med vit smörja, hon tyckte jag var jätteduktig.

Efteråt gick eleverna och Britney (Britt?) ut på skolgården där hon sjöng och uppträdde, det var en massa folk som gick förbi och glodde.

 

Dröm 2:

Jag hade en speciell tröja och en kjol (har dem på riktigt), om jag hade på mig dem och skalade en banan, så reste jag framåt i tiden. Säkert 10 000 år eller så. Ville man komma tillbaka till sin tid fick man skala en till banan. Men problemet var att bananer var utrotade i framtiden, så man fick ta med sig en extra banan för att kunna åka tillbaka.

Jag gjorde det i varje gymnastiklektion, jag sade att jag ville gå på toaletten och gick och bytte till de speciella kläderna, skalade en banan och reste in i framtiden. Jag gjorde ingenting i framtiden, det var en massa palmer med rosa, blåa, gröna, gula, orange blad, jag bara tittade mig omkring och åkte tillbaka, bytte om och gick in tillbaka till gymnastiklektionen.

Men en dag, när jag som vanligt sade att jag ville på toaletten och bytte kläder, så kom tre klasskamrater in och sa HA, VI HAR KOMMIT PÅ DIN HEMLIGHET! En av dem snodde mina speciella tidsresandekläder och skalade en banan. Jag skyndade mig och sa NEEJ, DET FINNS INGA BANANER I FRAMTIDEN! Men hon försvann, utan reservbanan.

 

Jag tror inte ni orkar läsa fler av mina drömmar, så jag återkommer strax med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dröm 1:

Britney Spears hoppade in som hemkunskapslärare i min skola, hon berättade att hon egentligen kom från Norge och hette någonting med Britt, jag minns ej namnet. Hon pratade utmärkt svenska och hade en rutig förkläde på sig.

Vi gjorde något med vit smörja, hon tyckte jag var jätteduktig.

Efteråt gick eleverna och Britney (Britt?) ut på skolgården där hon sjöng och uppträdde, det var en massa folk som gick förbi och glodde.

 

Dröm 2:

Jag hade en speciell tröja och en kjol (har dem på riktigt), om jag hade på mig dem och skalade en banan, så reste jag framåt i tiden. Säkert 10 000 år eller så. Ville man komma tillbaka till sin tid fick man skala en till banan. Men problemet var att bananer var utrotade i framtiden, så man fick ta med sig en extra banan för att kunna åka tillbaka.

Jag gjorde det i varje gymnastiklektion, jag sade att jag ville gå på toaletten och gick och bytte till de speciella kläderna, skalade en banan och reste in i framtiden. Jag gjorde ingenting i framtiden, det var en massa palmer med rosa, blåa, gröna, gula, orange blad, jag bara tittade mig omkring och åkte tillbaka, bytte om och gick in tillbaka till gymnastiklektionen.

Men en dag, när jag som vanligt sade att jag ville på toaletten och bytte kläder, så kom tre klasskamrater in och sa HA, VI HAR KOMMIT PÅ DIN HEMLIGHET! En av dem snodde mina speciella tidsresandekläder och skalade en banan. Jag skyndade mig och sa NEEJ, DET FINNS INGA BANANER I FRAMTIDEN! Men hon försvann, utan reservbanan.

 

Jag tror inte ni orkar läsa fler av mina drömmar, så jag återkommer strax med dem.

 

Jag tyckte faktiskt att det var rätt underhållande att läsa dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade en rätt konstig dröm häromdan. I lördags typ, så gick en film som heter "The "Others. Det handlade om en tjej och hennes barn som bodde i en herrgård under andra världskriget. I slutet fick hon reda på att hon varit död i flera år utan att hon märkt det, hon trodde fortfarande att hon levde.

Så drömde jag. Jag hade dött. Allting kändes precis som vanligt, jag hade riktigt kött på kroppen och det kändes som om jag var fullt levande. Men ingen kunde se eller höra mig. Jag kunde få kontakt me de levande som gick omkring som vanligt om jag verkligen ansträngde mig. Men man pallar man ju inte hela tiden stå och ropa och vifta med armarna. Det var ungefär som att tala till en som är blind, halvdöv och stum.

Det läskiga med hela drömmen var att det inte fanns nåt himmel eller h*lvete, det fanns inget riktigt sk "livet efter". Det var mer som att gå omkring i limbo, och veta att det inte fanns nåt man kunde göra åt saken.

Och eftersom man var död så hade man ingen livsgnista.

Det var rätt underligt i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...