knölföda Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 spel på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur? Redigerat 18 Maj 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du måste ha ett ps1 minneskort för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur? vad försök att förklara tydligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur? Man kan inte spela PS1 spel och sen spara på PS2 minneskort man måste ha ett PS1 minneskort för att spara PS1 spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) nää... jag har testat de men de funkar inte eller är det att man bara behöver ett specielt mineskort och fuskaren 1 försök fatta lite mer istället Redigerat 18 Maj 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) nää... jag har testat de men de funkar inte eller är det att man bara behöver ett specielt mineskort och fuskaren 1 försök fatta lite mer istället Det funkar så iaf för mig, jag har ettt vanligt ps minneskort i min PS2 och det funkar att spara FF7 på och även andra spel. Redigerat 19 Maj 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 nepp det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brynjard Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 nää... jag har testat de men de funkar inte eller är det att man bara behöver ett specielt mineskort och fuskaren 1 försök fatta lite mer istället För mig så fungerar det. Sätt in PS1 minneskortet till PS2 det skall garanterat fungera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 jag har 007 på min ps2 minneskord och det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Var kan man köpa ett ps1 minneskort då? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det kanske bara gå på vissa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Det är klart att det går. Se bara till att ha ps1 minneskortet i slot 1. Det fungerar på alla ps2, du måste ju trycka på ikonen spara eller hur det är på dina spel det sparas inte automatiskt på ps1. Ps: Har du ingen bruksanvisning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg