Guggo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Varför Newcastle av alla ställen :huh: Få världshärravälde naturligtvis. Jag skulle vilja åka till London, eller varför inte Torqay a.k.a the english riviera :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 skaffa en härlig tjej, flytta till ett soligt land, bo i värta slottet med betjänter och obegränsade glassbunkar, (med glass i förstås) ;) bo i värsta* slottet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Jag har alltid drömt om att bekämpa ondska med ondska som Daredevil och The Punisher gör. Bara gå ut på nätterna och slakta. Jag har alltid avskytt att leva ett vanligt liv och att leva i säkerhet. Ut i krig ska jag nog. Redigerat 22 Maj 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Studera för att bli advokat i andra länder...(Jurist) Träffa kärleken... Leva lyckligt i alla dagar... Sedan kanske skjuta Guggo i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Vill bli chef på världens största spel företag..:P skulle va kul..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Leva ett bra liv... Dvs, få bra betyg i skolan, hitta en underbar fru, ha ett bra jobb med ordentligt betalt och skaffa 2-3ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag vet inte riktigt vad jag helst vill göra i mitt liv, det finns många roliga saker att göra. Men det skulle vara en upplevelse att åka världen runt och uppleva de olika kulturerna och turistattraktionerna världen runt i stället för att bara läsa om de i faktaböckerna. Bli miljonär! (dröm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 BMX är och har varit mitt största intresse sedan jag åkte till Älvsjö BMX Bana för första gången. Jag skulle vilja komma på ett trick som gör revolution i BMX-världen. Hade också vart kul att åka på roadtrip världen runt så att man får se lite av naturen :). Sist men inte minst, vill jag bli en bra fader som lär ungarna att slåss och titta på actionfilmer :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Min dröm är att bli Moderator här på fuska.se.. sweet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Skulle vilja få jobba med något där jag kan rädda liv. Om jag skulle kunna använda mitt liv till att rädda andras, även om det bettyde att missta mitt eget så skulle jag vara världens lyckligaste man. Det är lite sådär, superhjältedrömm över det.. Fast, brandman kanske? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Så här går ställningen. Bra betyg i skolan>Går bra med gymnasium>Skaffa en community som man känar mycket på>Efter det, bli film stjärna eller musik artist (känd) Sen hitta perfekta kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag glömde en sak; jag vill dessutom skapa ett BMX-/dirtcommunity som ska bli stort. Jag har redan börjat leta efter ett namn :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.