klas-emil Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 skulle inte tveka att köpa Wii om jag inte var så osäker på kontrollerna. :cry: tror ni det blir svårt att styra? snälla hälp mig att bestämma mig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 I början blir det nog lite knepigt men efter lite intensivt spelande blir det nog lättare sen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag har känt ¨på dom, och dom är inte så dåliga som man tror :P JAg har känt både ¨på den "gamla" designen (banan-formad) och den "nyare" designen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag har känt ¨på dom, och dom är inte så dåliga som man tror :P JAg har känt både ¨på den "gamla" designen (banan-formad) och den "nyare" designen.. Du kan ju gärna berätta vart. Hur ska vi veta hur kontrollerna känns när vi själva inte har provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag har känt ¨på dom, och dom är inte så dåliga som man tror :P JAg har känt både ¨på den "gamla" designen (banan-formad) och den "nyare" designen.. öhh.. är inte det PS3 kontrollen? Wii har väl aldrig ändrat kontroll offentligt? Bara släppt en snes-liknande kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 ja,? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Umm... Är det Wii eller Ps3? Nu får du ta och bestämma dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag har känt ¨på dom, och dom är inte så dåliga som man tror :P JAg har känt både ¨på den "gamla" designen (banan-formad) och den "nyare" designen.. Jo visst som om en 13 årig pojke skulle få komma in på E3-Mässan eller fått en Dev-Kit? Knappast. Nej du har inte testat den. Och dessutom så pratar du om PS3-kontrollen inte Wii kontrollen. Jag tror som någon skrev att det känns lite äckligt i början men att det blir lättare att hantera senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 dom suger!!!!!!svåra att hantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag tycker inte att kontrollen ser så skön ut som Xbox kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 dom suger!!!!!!svåra att hantera Hur kan du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 dom suger!!!!!!svåra att hantera men vad tror du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.