ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Enligt Nintendo så är det sagt att Wii kontrollen ska vara bekväm och lätt att använda redan första gången man testar den, så att alla kan spela. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag har läst om kontrollen till Nintendo's nya konsol Wii och den verkar allt annat än svårt att styra med. De säger att den är lätt att använda, mest på grund av att det inte är så mycket knappar på kontrollen. Det som är en annan cool funktion med kontrollen är att man kan slås med kontrollen som ett svärd på Zelda etc. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag harför mig att den skulle vara rörelsecensoerade eller iaf om man spelar ett skjutarspel ska man hålla kontrollen som en pistol. Har hört detta nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Du har helt rätt. Om man till exempel spelar Legend of Zelda: TP och svingar kontrollen som ett svärd så gör Link det i spelet också. Det är detta som Nintendo satsat på. De vill att Wii ska bli något helt unikt med den nya spelkänslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men de är trådlösa. Det innebär batterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Hmm, ungefär som en trådlös datamus. Bara batterierna inte tar slut lika snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det kommer kännas ganska nice att ha svärdstrider i vardagsrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men de är trådlösa. Det innebär batterier. Sant. Den ska behöva två AA alkaliska batterier och ska hålla i upp till 60h (utan nunchuken). Om man använder nunchuken också kommer den att räcka i 30h istället. Man kan ju hoppas att nintendo ändrar till den slutgiltiga designen med en "station" där man kan ladda om kontrollen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Det har ryktats om att en sådan station inte kommer att förekomma, man kan iallafall hoppas. Skulle vara lite jobbigt att köpa batterier hela tiden. Redigerat 21 Juli 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dragon-David Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 jag tror att man slipper dem där trådlösa kontrollerna.jag såg en bild på en *vanlig* kontroll. man söker på wii på google bilder. så alla som inte gillar den nya wii kontrollen kan glädja sig att det kommer en *vanlig* kontroll :cool: (om inte bilden är förfalskad). :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 jaha, då skaffar man ju bara uppladdningsbara batterier då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Om inte nerladdnings funktionen hade funnits på Wii, att man kan ladda ner NES, SNES, N64, SEGA MEGA DRIVE OCH TURBO GRAFX. Skulle jag inte skaffa en Wii, pga kontrollen (men jag kommer iallafal testa kontrollen den 16november och var det är säger jag inte, hehe :evil: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.