Putside Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 dom suger!!!!!!svåra att hantera Jag chansar på att han inte har nån aning ? och inte jag heller för den delen.Och eftersom att alla vet att du inte har testat den så tycker jag du ska sluta "hålla på" :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag har läst i game reactors senaste nummer att dom inte är så knepiga som man tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Jag tycker inte vi ska oroa oss över Nintendo dom gör ju alltid bra saker. Och jag tycker det är grymt att dom prövar på nya saker och ideér som är roliga och kreativa. Jag tror kontrollen verkar mycket skön och smidig iaf vad jag sett på videos och sånt. Men man vet ju aldrig. Den kan bli dålig men inte så dålig så man knappt kan spela. Nintendo har ju såklart testat kontrollerna annars skulle dom inte släppa dom. Redigerat 15 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om du nu syftar på kontrollerna som känner av ens rörelsemönster, så hoppas jag verkligen att dom blir lika bra som man såg på trailern. Isåfall ska jag iaf köpa Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Man vänjer väl sig. Kontrollerna ser iallafall ut som en Tv-tryckare. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 De kommer äga alla andra ;) Eller kanske inte Gamecubes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Om du nu syftar på kontrollerna som känner av ens rörelsemönster, så hoppas jag verkligen att dom blir lika bra som man såg på trailern. Isåfall ska jag iaf köpa Wii. Såklart jag menade dom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) De kommer äga alla andra ;) Eller kanske inte Gamecubes. Jag tror dom kommer göra det :) Redigerat 17 Juni 2006 av holgert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jag tror kontrollerna kommer bli bra, ska bli kul med något nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Undrar dock hur kontrollerna kommer fungera i Super Smash Brawl. Hoppas dom har vanliga kontroller till det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Undrar dock hur kontrollerna kommer fungera i Super Smash Brawl. Hoppas dom har vanliga kontroller till det spelet. man lär väl kunna spela med den andra Wii kontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Wiikontrollerna verkar vara väldigt bekväma och bra. Har läst en del om Wii och dess kontroller i tidningen Gamereactor. Har bara ett ord och säga; Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.