Hoppa till innehåll

Nya Produkter Till Affären


Gäst Sandkaka
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

Nej. För det skall vara något man kan sträva efter.

Affären har nästan inga föremål längre, så då borde det vara något man kan spara till, inget man liksom bara köper sådär.

 

Priserna är på en utmärkt nivå, där skall dom vara också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett bildgalleri till presentationen där man kunde lägga upp photoshopbilder, screenshots från spel och lite allt möjligt. Bildgalleriet skulle kunna kosta 10.000 FuskaMynt, där det följer med 5 bilder. Och för att lägga till ytterliggare 5 bilder kan man betala cirka 2500 FuskaMynt.

 

En ganska bra idé som jag knaprat på ganska länge.

 

Det hade även vart kul med att man kunde köpa FuskaVIP i Affären, för de som inte har mobil-/eller inte har pengar på sin mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Tyckte om båda dina idéer, Rage.

Bild-galleriet kan vara roligt för de som har Photoshop & sådana program.

Det andra med FuskaVIP i affären är inte direkt något stort, men naturligtvis en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. För det skall vara något man kan sträva efter.

Affären har nästan inga föremål längre, så då borde det vara något man kan spara till, inget man liksom bara köper sådär.

 

Priserna är på en utmärkt nivå, där skall dom vara också.

 

Håller med. Det enda jag vill ha är Ändra Titel (30 000 FM?) men många som har råd med det.

Om admin gör så att man kan ha banners i signaturen så borde man kunna köpa plats för det i affären typ som man köper plats för bilder i Presentation.

 

[EDIT] Rage: Bra idéer, men om galleriet ska bli populärt så måste det nästan finnas en länk, under avataren kanske, så att man vet att den här användaren har ett galleri. Och så borde den som äger galleriet kunna bestämma om andra ska kunna kommentera bilderna.

Redigerat av Elite Commander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, jag tycker att Smileysarna räcker gott och väl då man inte behöver använda fler än 2-3 smileysar i sin text för att uttrycka sig väl.

 

Njaa, uttrycka sig kan man med 1 smiley, men för att uttrycka sig väl behövs 10 användbara smileys. Gitarr smileyn och en massa andra är totalt onödiga. Jag tycker att det ofta är ett tecken på spam.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...