Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Idag blev min bästa polare nästan omhändertagen av socc för att han stog och heilade utanför dagis på skoltid :( så smart av han da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 höll på att glömma det galnaste, några lyckades starta en skogsbrand i sjuan, en från min klass och några från paralellklassen... men alla hjälpte till att släcka så efter någon timme eller två så var den släckt, enbart tack vare att de praktiskt nog placerat den på en udde vid en sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 vi gör inget förutom att driva alla lärare till vansinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Det var två stycken somgick i min klass på högstadiet som brukade gå och moona på fönstret in till lärarnas fikarum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Det var två stycken somgick i min klass på högstadiet som brukade gå och moona på fönstret in till lärarnas fikarum Haha, fick dom reda på vem det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Ja, jag tror att de fick reda på att det var dem. Men jag skrev fel för det var på lågstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Idag blev min bästa polare nästan omhändertagen av socc för att han stog och heilade utanför dagis på skoltid :( Ja, skrek sieg heil altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 och gjorde den klassiska hitlerhälsningen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 och gjorde den klassiska hitlerhälsningen ? Ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 fick en stödfröken att gråta en gång... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 en kille i min klass har förstört två data musar ps. han var sju år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Vi har en fin liten trevlig klasss med endast 90% psykfall. :) Haha, skoja bara, jak er snel hest såm ska bäreta. Vi har en som heter Adam, han ett djävulskt temprament. Fick ett raseriutbrott när det luktade skit i klassrummet ich sa att han hade fisit. :/ Och när han blir arg så kastar han böcker och hotar oss att slå oss med bandyklubbor. Riktigt psykfall. Sedan har vi en som heter Pelle, han sular suddigummi hela tiden. En gång träffade han fröken på högra skinkan och hon blev förbannad, tog tag honom i örat och ringde hans morsa. Hans morsa kom till skolan och skällde ut honom rejält. Sedan satt de och pratade om vad han hade gjort så fick resten av klassen ledigt. :D Det andra som har hänt orkar jag inte skriva om, men jag lovar, vi är psykfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.