Hoppa till innehåll

Monster...

flygon

Rekommendera inlägg

Men läste ni? dom som INTE trodde på sånt skulle inte skriva!!! :angry:

jag tror inte direkt på monster, men på det övernaturliga, typ andar...

när min morsa va liten så hände detta:

när min mamma var 10-12 år så kom ett par kompisar till hennes mamma och hälsade på, och dom tog med sig deras 6 åriga dotter.

Sen blev dom vuxna fulla, så mamma skulle gå hem till dom (typ 2 KM till dom) så fick mamma vara barnvakt och sova där. när dom gick så såg dom en snubbe som gick med en skottkärra. han hade en lång rock och han svävade ovanför marken, det lät inte när han gick och dom såg bara konturen, fast dom var 10 m ifrån! Mamma och flickan bytte sida av vägen, för mamma ville inte att flickan skulle bli rädd. dom gick förbi honom, och när dom vänder sig om så är han borta!

mamma sa det till mig för ett tag sen, och jag tror på henne!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det har väl hänt alla nån gång att stereon eller tv:n har satts på av sig själv helt oförklarligt, men det har väl knappast nåt med spöken att göra.

Själv tror jag inte på spöken som går omkring i vita kåpor och skrämmer folk. Men det kan väl kanske finnas några kvarblivna själar här på jorden, som skymtar till lite ibland.

Redigerat av Jewes007
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Burken bj: om min mamma var 10-12 år är hon väl inte vuxen?

jewes007:ungefär så tror jag också, spöken kan inte döda eller skada nån, men dom kan få en att må psykist dåligt...

Du ska inte tro på allt som din mamma säger :ph34r:

Man ser konstiga saker på fyllan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flygon:alla är sega, utom dom som tror på det som tråden handlar om.

En gång så skulle jag och ett par kompisar ut i skogen och leka,var typ 8 år,då såg vi någon genomsynlig gestalt av något slag som bara kom närmare, sen fick vi panik och skrek som tjejer och sprang därifrån :P

(SANT)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...