Anonm Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Spel: vet inte... Film: Eyes wide shut, lite halverotisk film men så jäkla knäpp så det sjunger om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Quake 4 är ett rätt svårt spel. Nästan omöjligt. Redigerat 3 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Spel: The Longest Journey Film: Star Trek Vouage [stavfel] är väldigt klurig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 #1. GTA ALLA SPELEN #2. vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Nu kom jag på ett svårt spel som jag har på min låda. Largo Winch heter det och går ut på att man ska avslöja en person som försökt dödat en person. Inte så svårt att spela, men riktigt klurigt och man får verkligen använda alla hjärnceller ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Spel: Driv3r Film: Soul Survivors (tror jag det hette) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Det absolut svåraste spel jag har spelat är nog Metroid Prime till Gamecube. Egentligen, det finns inga krångliga filmer. Men jag måste erkänna att jag inte häng med alls på Oceans Twelve. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Spel: Kingdom hearts, det tar långt tid men är roligast också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Spel: Diablo 2 LoD när man ska döda Baal med en lvl 25 amazon. Film: vene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 spel: GTA SanAndreas(PC).. Vissa saker e ass jobbiga där och går ej att klara.. Film: Matrix Filmerna väldigt Svåra att förstå...Moste typ kolla på dom 2ggr eller 3ggr för att förstå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Spel: F-Zero GX (att klara story på Very Hard och alla kupper på master) Film: Matrix (sjuka filmer...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Såg nyss animen ''Ghost in the Shell''. Den var lite halv skum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.