Nami Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ja, läs rubriken.. I alla fall jag undrar hur man gör så att ens egen gubbe på sitt spel skjuter. Någon som kan det? blir jätteglad om någon kommer med ett bra svar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarting Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Om du gör i flash så kan man väl kanske göra någon action när t.ex. vänster musknapp trycks ner. Jag kan INGENTING om flash, men jag antar att det är något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Om du gör i flash så kan man väl kanske göra någon action när t.ex. vänster musknapp trycks ner. Jag kan INGENTING om flash, men jag antar att det är något liknande. Det är gamemaker, det skrev han i rubriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Precis.. Men ingen som kan då? Redigerat 2 Juni 2006 av Carttie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Har prövat att googla eller kollat deras hemsida? http://www.gamemaker.nl/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarting Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Det är gamemaker, det skrev han i rubriken. Ok, jag hade ingen aning om det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har prövat att googla eller kollat deras hemsida? http://www.gamemaker.nl/ Tack för förslaget! Ska kolla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peyj Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ...eller gå in på www.gms.se.tc , där kan man få hjälp om GameMaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Jahopp, vill du att: 1. Gubben bara ska kunna skjuta. 2. Man ska kunna sikta och skjuta. 3. Den ska ta upp ammo och skjuta. 4. Den ska skjuta i samma riktning den rör sig. 5. Den skjuter i samma rikning den är vänd mot. 6. Annat. Det går även att välja flera, men alltihop blir lite svårt. Redigerat 7 Juni 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Det är ett plattform spel så jag vill att den ska kunna skjuta åt det riktningen den är vänd mot, men skit samma jag fixade det till slut så tråden kan Låsas! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.