Escain Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ja hörrenini.. Här har vi en som inte vill ha sommarlov... Det är pest och pina. Men nej, jag gillar inte skolan heller. Bara det att jag har alla vänner där och dem kommer jag inte se under lovet. Ensam hela sommarlovet... nej, det är inget jag vill uppleva, men är tvungen att gå igenom... *suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag typ hatar skolan det ät 7 dagar kvar i skolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jag har 1 vanlig skol dag kvar..:P på dom andra är de massa annat..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Ingen riktig skoldag kvar.. Imorrn ska vi typ städa å ha stafetter å skit,på torsdag e vi lediga å på freda e de avslutning :D... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Det är väl klart att man längtar till sommarlovet, någon som inte gör det? ... Vi slutar på Tisdag nästa vecka(13/6). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Säger som Escaflowne jag... Vill inte gå i skolan, men mitt sommarlov kommer bli ensamt som.. .___. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Säger som Escaflowne jag... Vill inte gå i skolan, men mitt sommarlov kommer bli ensamt som.. .___. vadå har du inte några kompisar att vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vi slutar den 9 Juni. Alltså nu på Fredag. Det första jag gör när jag går ut från skol grinden är att skrika. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!! Sen så lugnar jag mig och kommer hem och njuter lite vid datorn. Sen så går jag ut och har kul i 2 och en halv månad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Själv så läntar jag tillbaka redan nu. Sommarlovet är lite tråkigt, men skolan får i alla fall tiden att gå. Och i höst börjar jag ju i gymnasiet, det ska bli kul (?), om man får köra forum.fuska där. Det värsta med sommarlovet är att jag inte kan gå in hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Längtar till sommarlovet. Ska kanske åka ner till Roslagen och köpa en moppe. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag har lyx imorgon ska jag på utflykt och bada och sola :D sen nästa dag e det skol avslutning!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Bara avslutningen på freda kvar nu, e ledig imorrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg