Gäst BondaKransDans Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 De konstigaste bugen jag varit med om i san andreas är att cykeln flög när jag cyklade och att shotgunen var typ peppra Samt i cs när jag blev en gång terror när jag var ct kom i terror bas och döda alla :D (Inte WC3FT Mole!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 En gång när jag spelade Driv3r så började det typ hoppa. Bilar flög upp från gatorna och folk flög också. Sen började huvudkaraktären att hoppa. Det roliga var att man kunde hoppa ner överallt utan att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) När jag kört Medal of Honour och Call of Duty, så har det hänt ett par gånger att ansiktet på en soldat har varit ut och in vänt, så att man kan se insidan av käken och ögongloberna utifrån. Och på True Crime: Streets of LA, så händer väldigt konstiga saker när man kör ner från broar och liknande. Då när man landar på motorvägen under bron så studsar man upp 170 m. i luften, börjar snurra och flippa, och kraschlandar sen på asfalten och bryter alla brytbara ben. Redigerat 13 Juni 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Det var när jag körde GTA VC. Hade skjutit av huvudet på en FBI agent men han fortsatte att leva. Tänk er en kostymklädd man utan huvud gå omkring och skjuta hej vilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det var nog på GTA: san andreas. jag blev skjuten i huvudet av ett hagelgevär men dog inte, sprang runt utan huvud medan det sprutade blod från halsen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Har typ aldrig sett någon bugg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det var när jag spelade Leisure Suit Larry, när man kör Mynt Kastning så fastnade ett mynt i luften när jag sköt, och det räknades som poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Det var...Usch!nu minns jag inte bara för det. Återkommer senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Det var nog på GTA: san andreas. jag blev skjuten i huvudet av ett hagelgevär men dog inte, sprang runt utan huvud medan det sprutade blod från halsen. :D blä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Det var när jag spelade Leisure Suit Larry, när man kör Mynt Kastning så fastnade ett mynt i luften när jag sköt, och det räknades som poäng! LoL, kör du Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude? xD *host*pervo*host* Jag ska dock inte säga någonting, jag har Uncut & Uncencored versionen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.