Hoppa till innehåll

Buggar

Pelleelle

Rekommendera inlägg

Gäst BondaKransDans

De konstigaste bugen jag varit med om i san andreas är att cykeln flög när jag cyklade och att shotgunen var typ peppra

Samt i cs när jag blev en gång terror när jag var ct

kom i terror bas och döda alla :D

(Inte WC3FT Mole!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag kört Medal of Honour och Call of Duty, så har det hänt ett par gånger att ansiktet på en soldat har varit ut och in vänt, så att man kan se insidan av käken och ögongloberna utifrån.

Och på True Crime: Streets of LA, så händer väldigt konstiga saker när man kör ner från broar och liknande. Då när man landar på motorvägen under bron så studsar man upp 170 m. i luften, börjar snurra och flippa, och kraschlandar sen på asfalten och bryter alla brytbara ben.

Redigerat av Jewes007
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var när jag spelade Leisure Suit Larry, när man kör Mynt Kastning så fastnade ett mynt i luften när jag sköt, och det räknades som poäng!

LoL, kör du Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude? xD

*host*pervo*host* Jag ska dock inte säga någonting, jag har Uncut & Uncencored versionen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...