Garone Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Oh ja, Jag vann bägge dal´rends på en gång :P, (5 needade på dem och jag vann bägge ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 det bästa som har hänt mig var när jag vann 7 BG i rad. det var i Warsong gultch jag var NightElf Hunter och jag och min raid anmälde ochh samtidigt till bg och spelade tillsammans hela tiden (inte undra på att vi vann hela tiden alla mina raid kammpater var lv 19) och det kändes bra lämnade in medaljerna och fick ganska bra med exp man får 750 exp av att lämna in 3 WG medaljer och vi vann 7 gånger utav 10 det blir 24 medaljer och man kan lämna in 8 gånger då fick jag alltså 6000 i Exp och det är en bra sak när man är lv 12,5 (som jag var då, nu är jag 14,8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 köpte en öl i stormwind o drack den i If så blev min char full så spelade jag i wSg :D haha dog inte en enda gång på hela wsg o dödade mest 24-kills 0-deaths Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 när jag sprang efter zeplin och hoppade och den var långt ifrån bron och jag landade på balkongen, går inte förklara hur skillad man känner sig efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blackside Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Hmmm, jag har varit inne i CoT 3-4 gånger. Det var rätt fett att ta sig in där och kolla runt men när man sett alla tjusiga scenerier är det rätt tråkigt. Finns ju inte så mycket att göra än direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 CoT? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Caverns of Time :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 när jag blev osynlig- something strange is happening och så såg inte fienden mej längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Att möra Ragnar (Ragnaros) för första gången var ganska häftigt, tyvärr dog vi alla och folk skulle dra så, vi fick inte ner honom. Redigerat 1 Juli 2006 av Burken bj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 När en kille visade jag och min kompis hur man kom upp på IF-roof :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 hur gör man? :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 hur gör man? :P :lol: http://video.google.com/videoplay?docid=76...up+on+ironforgeDär visar hon/han hur man kommer upp ;>. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg