RiverRunner Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 den e int online för mej =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 du omega det hadde varit roligt ifall du hade lagt till lite fler events som quest och trada med varandra och party(gå i group) sen om du kunde legga till lite fler gubbar i road 24 mer evil plant och dragons och werewolfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) jag kan inte logga in...vad skall jag göra?det står att servern är offline.har ni bytt ip eller?? Redigerat 21 Juni 2006 av RiverRunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 man kan byta saker och gå med i partyn.Jippi jag har blivit Modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 För att byta skriver du /trade (namn) för att gå i party ställ dig bredvid den personen och skriv /party Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Varför står det att servern är Offline om du har lagt på den? Vad är Ip:n till din server Omega? Redigerat 21 Juni 2006 av Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 centrycraft.servegame.org <-- Alla andra kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 finns det någon snabb knapp för cast spell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ett riktigt roligt spel det här Omega... Jag undrar också hur man säljer saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Du kan inte riktigt sälja dina saker, men du kan auktionera bort dem eller byta med nån annan användare. ((Servern krasha, sry)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jo, skulle jag bli mapper lr och spelet fasnar på Connected sendin login information Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Kan du fixa så att man ser anurlunda ut när man tar på sig nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.