LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag vet redan det. Min fråga var, vilken ny client blir det, då kevve sa att det skulle bli en. Clieneten till CentryCraft Online V1 var Playerworlds. Vilken ny blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Nej, själva spelet, Centrycraft är en client (du måste uppfattat det fel). Spelet man spelar är en client, programmet man hostar med är en server. Sånt som playerworlds kallas "engine". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Vilken "enginge" kommer du använda till Version 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Samma som förut. Hursomhelst, en beta version finns tillgänglig via mig, alltså adda [email protected] om ni vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 o.O ge mig betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Beta versionen är färdig, spelet har 5 färdiga mappar. BTW, vi söker fler mappare... Här är den nyaste betan: http://mega99.cabspace.com/Centrycraft.rar Alla som blir medlem under denna vecka får 2 gratis levels och 2 gratis skillpoints. Tipsa så många ni kan, kompisar och så, för erbjudandet gäller ju bara nu under veckan. Redigerat 10 Juli 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Men det funkar ju ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Vad funkar inte? Den funkar ju för andra så det hjälper inte att du bara skriver att det inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Wow, har vart på semester oc hsåg det först idag. hörde dock talas om det precis när det började. ska test-spela och se vad jag tycker, har sett filmen och det verkar skitbra. Jag lär heta shacti, om jag får allt rätt och kommer in i spelet. see ya in-game! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Kom ihåg att inte ladda ner spelet från länken på förstasidan, den har jag inte uppdaterat ännu. Får ni erroret "Script kiddy alert" så är det för att ni försöker spela den gamla versionen. Ca 2 minuter efter att jag postat detta inlägg kommer länken på förstsidan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Har kört till lvl 2 nu. mkt bra spel, mycket fin hjälp av omega också. stort tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Finns det något sett att fixa ÄÅÖ buggen?(utloggning när man skriver nån/alla dom) [Jag heter AntonJ3000 i spelet] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.