Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) *Kan jag få prova Dragon Sword? [EDIT] var något fel med skrivbordet för jag kunde inte öppna filen men nu kan jag. Redigerat 19 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 server down.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Varför är servern nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 vad ger nu spelet för betyg jag ger det 5 kungar :kung: :kung: :kung: :kung: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Kan inte komma in i spelet! Har även laddat ner hjälp-filerna, men det fortsätter att strula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Jag undrar hur man sätter i stat points, inte lyckats komma på hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 varför är ingen online? P.S omega:laga mer kraftfulla spells och lägg ut instruktioner åt nya spelare tex hur man lägger stat points va f*n jag var ju level 9 när jag logga ut och hade DS men när ja logga in igen var jag level 7 och hade long sword förklaring pls nu kan jag inte ens logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 vad är eran level jag är level 11 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Varför kan jag inte logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 mm, det har förekommit att spelet fortfarande inte fungerat, men det händer konstigt nog bara på vissa datorer. Då är väl jag en utav dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 håller på ladda ner det kommer att heta Filiandor. Måste man ladda ner patchen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ja, det måste man men servern e nere nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.