brunetten Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Om man ska se på min ålder, så drar man slutsatsen att jag ska börja i nian, och det stämmer. ska borja i 1 på gymnastiken . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ska börja i sjuan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ska börja högstadiet till hösten :gitarr: :medieval: :meddum: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag börjar nian efter sommaren, super kul........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Början 8an efter sommarlovet -_____-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag ska börja i 9:an, det kommer att bli tufft det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ska börja 1:an på gymnasiet kom in på teknik jippie :) på mina stadiga 190 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 71 (vilket motsvarar 7A på lågstadiet/mellanstadiet i min skola). :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ska börja i 7:an. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ska börja i sexan... de verkar inte kul ALLS!!! förutom att åka hur långt man vill på rasterna :D jag ska typ ta me sparkcykeln till skolan o åka runt lite utanför skolan, de finns asmånga stora trappor som man kan tricka på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Början 8an efter sommarlovet -_____-. Lycko du behöver inte göra ett skit på ett helt år :( Ska börja 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 ska börja sjuan o det finns 3 gårdar norgården,mellangården och sörgården . ja hammnade i sörgården och det är den strängaste gården liksom man får mer läxer och har mer matte där <_< och jag hatar matte haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.