tomaten_759 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 <_< engkel fråga halflife2 det kommer ut i juli det är skit värkligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Medal Of Honor: Rising Sun eller som någon annan sa, Vem Vill Bli Miljonär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Americas Army är helt klart den verkligaste shootern och förmodligen en av de värkligaste spelen överhuvudtaget. The sims som många säger är väll inte värkligt.. inte behöver man väll stå och titta sig i en spegel 4 timmar per dag för att man ska få ett bra job, dessutom går i alla fall jag på toa mer än 2 gånger per dag. (Låter inte heller främlingar gå omkring i mitt hus) För övrigt tycker jag att CS suger get. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_unknown Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 :evil: Det är nog mafia skulle jag tro lr nött hockey spel kanske! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Condition zero Jo Condition Zero är verkligt och jag är kung över hela världen inkl månen !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 haha, finns ingen värkligare än splinter cell, den e as kul osså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag säger bara att när TheSims2 kommer kommer det absolut vara det verkligaste spelet. Nu har simmarna äntligen fått något att tänka med i alla fall... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg